Död

Jag börjar snart gråta. Stor böla. Som en jävla kärring. Jag har typ panik inför provet på fredag. Nationella i engelska b. Har typ 8 uppgifter kvar att göra. En bok att läsa, som jag inte ens har öppnat. Motivationen är bortblåst, känns dessutom så jääääävla surt att man är så nära att klara det och allt går så segt. Blir så irriterad på mig själv. Varför i helvete har jag inte tagit tag i det här!? Hur lyckas jag med att misslyckas ytterliggare än en gång? Igår var M här och hjälpte mig. Då gick det bra, vi fick två uppgifter gjorda. Han hjälpte mig, peppade och förklarade det jag inte förstog. Men nu sitter jag själv och får ju för fan krupp. Förstår inte ett skvatt just nu. Jag önskar jag hade valt en kurslängd på 20 veckor istället för 10. Men det hade väl blivit samma sak då med. Står i valet och kvalet om jag ska släppa det, sumpa allt jag slitit för. Alla uppgifter som är gjorda, är bortblåsta i sånafall. Men jag kommer inte hinna göra klart allt. Finns inte en chans i världen. Två dagar är så lite tid. Jag jobbar dessutom på torsdag. Hur fan har jag tänkt!?

Hur som, jag är helt slut. Hjärnan fungerar inte riktigt. Gick upp igår vid halv åtta. Lämnade små trollen på dagis och bara en timme efter kom M och vi satt och pluggade i 5 ½ timme och fick två uppgifter gjorda. När hjärnan började lukta bränt åkte vi till Sigtuna. Tog en promenad och satt i solen en stund. Sen direkt därifrån till Natta. Åt middag med hennes Glenn medan hon var iväg till läkaren. Stackarn hade skurit av sig en bit av fingertoppen när hon lagade middag. Vid sju kom en tjej som skulle hålla en visning med ljus från Party Light. H.e.r.r.e.g.u.d vad ljus! Beställde lite och längtar så tills allt kommer! Vilka dofter! Sen därifrån var det bara att åka direkt till jobbet. 22-06! Dom ringde på dagen och frågade om jag kunde, och jag behöver ju få alla timmar jag kan få. Så tackar absolut inte nej. Bara det att jag aldrig jobbat helnatt förut och inte med bara två. Utan när jag jobbat natt så har vi varit tre och jag har bara jobbat till 3-4. Men natten gick bra. Var hemma strax efter sju, klädde på barnen och försökte hålla mig vaken. Vid nio lämnade jag dom på dagis. Sen fick jag ÄNTLIGEN sova igen. Närmare 26 timmar utan sömn. Ingenting jag gör om med mening igen. Men så blir det när man har mycket att göra och inte hinner sova. Kvällen har spenderats på Tzatsiki´s uteservering i Uppsala med mina syskon. Deras mat var så god! Grekiskt, mums. Vi åt middag tillsammans. Kul att alla vi 7 som har samma pappa kunde ses och att alla verkligen kunde. Men min hjärna orkar inte tänka längre. Måste få sova mer än bara dom få timmarna jag sov på dagen. Så, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0