Tillfälligt avbrott

Inatt hade jag en så sjuk dröm, men när jag vaknade imorse, var jag tvungen att tänka en extra gång om det verkligen var en dröm. Kändes som om det var påriktigt. Nästan lite äckligt när man har såna drömmar.
Jag blir inte långrandig här och nu, jag måste plugga. Jag måste in i ett pluggmode, jag har fruktansvärt mycket kvar innan slutprovet nästa vecka. Så det är bara att plugga in musik i öronen och kötta. Allt ska bli klart och mina kommande dagar får spenderas med böckerna. Det lär ju bli ett och annat livstecken här. Självklart. 


åh gud, jag minns när jag va så mörkhårig! Shit vad jag trivdes.
Men jag är född blond, och så förblir det ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0