• stäääda!

Idag är första dagen på min 13dagars långa ledighet. Inte semester, utan ledigt. Anledning är ( tror jag iaf) att jag bara har kontrakt på 48h/mån och den där månaden har jag redan 35-40h. Tidigare har jag jag jobbat mellan 95-110h/mån så jag förstår varför de blivit såhär. Även om jag är frustrerad över att vara ledig såhär länge. Kommer fan bli knäpp. Har sagt till på jobbet att dom mer än gärna får ringa!

Har precis fått i mig lite lunch, håller på att städa också! "mitt" badrum är klart och nästan hela sovrummet med. Lite kvar att göra men de går fort! Resten av dagen ska jag försöka plugga och dra mig till gymmet! Får sen om jag pallar (borde åka även fast jag inte orkar!)

Mosters tokfia! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0