Kunde inte låta bli.

Läste en blogg, och hittade den här lilla "listan". In och kika på hennes blogg vetja, länk

1. Om man snokar i din väska, vad hittar man då?

Har ett x antal väskor men i den jag använder mest finns det plånbok, blondinbellas bok Ego boost, handkräm (alltid ett måste, jag får panik om jag är torr om händerna), nycklar, läppbalsam, deoderant och body mist från VS. 

2. Hur många kuddar sover du med?
Har fyra i sängen men sover med två, dom andra är väl tillför gäster eller utfyllnad, haha.

3. Vad spenderar du helst pengar på?
Mina syskonbarn eller skitsaker.

4. Vad är din högsta önskan just nu?
Att min mamma blir frisk. ♥

5. Om du var kille för en dag, vad skulle du då göra?
Haha, ragga på brudar och ha sex (bara för att få känna hur de känns för dom)


6. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
både ja och nej, inte hänt mig än. Men tror absolut att det kan komma hända. 

7. Vad är du mest vs. minst nöjd med hos dig själv?
Vi sparar det bästa till sist. Så det dåliga först. Måste nog vara min osäkerhet, att jag har svårt att lita på folk pga min egen självbild.

Det bästa är lätt min envishet, solklart!

8. Hur ser den perfekta skon ut?
Oj .. Högklack, men ändå skön. Stilren och kilklack. Lätt.

9. Om du vann 1 miljon kr, vad gör du med pengarna?
Fixa körkortet, resa utomlands och bjuda mina närmaste på något fint!

10. Vilka är dina senaste tre köp?
Tomat, keso och vattenmelon. (kul va...)

11. När mår du allra bäst?
När solen skiner, får vara i närhet av folk jag mår bra av och när mina närmsta mår bra. 

Gör det du med, faktiskt ganska kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0