I'm not gonna be there forever.

Jag ljög för er sist, eller skojade lite! Är ledig 10 dagar och inte 13 som jag skrev. Räknade lite fel.

När vi ändå pratar jobb så vill jag få ut lite tankar. Jag trivs bra på jobbet, bra kollegor, roligt jobb osv. Men det är inte på Mc Donalds jag vill jobba. Jag vill inte stå i kassan där tills jag är 65. Never! Jag vill arbeta på hotell! På ett stort fint hotell, många gäster. Checka in och ut, hjälpa till. Ge det lilla extra och gå i "uniform" som jag trivs i. Vill utvecklas som person och utveckla mina kunskaper jag har inom hotell. Även fast jag trivs så vill jag vidare, redan efter två månader. Det är en mellan landning, det kan jag ärligt säga. Jag ska ta mig vidare, men de här är en erfarenhet och en bra merit! Dessutom är de bra att knyta nya kontakter!

Fick blommor av min trollunge idag! Mosters fantastiska tjej! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0