Kreta om 17 dagar!

Om 17 dagar åker jag och älsklingen iväg på en veckas semester till solen. Kreta, Rethymno närmare bestämt! Det ska bli så skönt att komma till värmen och bort en vecka. Bara ta det lungt och bara vara. Jag vet att många har sina åsikter kring det här och många tycker vi går för fort fram. Vi har varit tillsammans lite mer än två veckor. Och ja, jag hade också tyckt det var för tidigt om någon annan hade gjort samma sak. Men vet ni vad? Allt känns rätt och jag vill de här. Jag vill åka iväg för att få vara med honom, lära känna honom ännu mer och få spendera tid med någon jag tycker om. 

 

Jag hoppas bara att jobbet inte skiter det för mig. Jag har bett om ledigt, men vafan gör jag om jag inte får ledigt då? Jaja, de är ett senare problem. Dags att sova, jobb imorgon! 


Kommentarer
Postat av: Emma Anlert

Tycker det låter som en bra ide :D

2012-06-26 @ 19:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0