It's alive!!!

Haha. Jag är sämst på att blogga. De bara är så. En vecka sen sist. Men några trogna läsare hänger kvar iallafall!

De har väl inte hänt så mycket den senaste tiden. Jag jobbar och står i. Vi bor kvar hos min syster och förväntas flytta hem om hela 5 veckor. Allt blev förskjutet en vecka då rörmokarna hade en förbannad strejk. Längtar efter vår lägenhet och det nyrenoverade badrummet! Ska tapetsera om mitt rum tänkte jag när lägenheten ändå är som ett krigsfält! Ska även försöka köpa ny säng, har länge velat ha en malm säng från Ikea. Dock vill jag inte betala närmare 2000kr för den. Utan ska kolla på blocket och se ifall jag kan hitta någon. Helst en 160 eller 180 säng. Lyx!

Vad har mer hänt? Gått och skaffat mig pojkvän. Hör och häpna. Allt är väldigt nytt men jag är lycklig som fan! Från igår till söndag är jag och pappa barnvakt. Syster och hennes man har åkt till Tyskland över helgen så eftersom vi bor här, så passar vi dom! Vi har precis haft fredagsmys. Ska snart läggs barnen innan de är dags för let's Dance! Le Grand finale!!

Köpte även en liten present idag. Isabella Löwengrip's nya bok Isabellas hemligheter. Har precis börjat läsa och boken verkar bra! Bad tjejen i bokhandeln slå in den, haha!!

Ska göra välling och lägga barnen nu! På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0