förlåt malin ! <3

hahahahaha, förlåt min haschtomte! jag skulle skämta lite med Malin om att jag åker till spanien inatt och är borta till nästa tisdag, hon trodde mig inte så hon ringde. hon tyckte inte dt va nå kul, förlåt (a). vi bakade bullar, bröd och lussebullar idag. påvägen hit hem till pappa trodde jag att jag skulle dö. frös jätte mycket, snöstorm och för lite kläder! ajjabajja Cissi. det kommer bilder från träningen och idag lite senare! andra avenyn börjar om 5 minuter, så ska kolla på det. sen duscha och plugga livsmedel och lite engelska. har två skolkataloger från nian här, avslutnings(spexkortet) och sen vanliga. saknar verkligen min gamla klass, verkligen. men men .. nej nu ska jag bädda ner mig i sängen. börjar skolan tjugo i tolv imorgon. vi hörs innan dess, puss

Kommentarer
Postat av: malin

haha! de va INTE snällt cecilia hagstedt! :@

2008-11-24 @ 00:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0