rubrikerna börjar bli tråkiga

godfuckingjeflamorgon! en tanke slog mej i morse när morsan väckte mej, att i morgon är det lördag .. och då kommer skrollan hem !! :D yey! morsan satte sej på min säng kant halv tio i morse, och började riva runt i min säng, för hon skulle ha mina sängkläder. idiiiot! det va bara att gå upp då. ska snart gå till köket och ta ngt till frukost, sen ska jag nog ta en promenad i vårvädret. mysmys! sen drar jag kanske ner till pappa och ringer kim från hans hemtelefon. träning ikväll igen, känns skönt att ha ngt att göra faktiskt, så slipper man sitta hemma och böla sönder. ikväll ska jag nog glo .. på film ! suprise ha ? haha, igår blev det familjen är värre, så ikväll blir det väl fullpackat. ska nog ha filmkväll med soulmate i morgon också, planerade det iaf! magen ropar efter mat nu, vi hörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0